Käyttöehdot
Yleistä
Viljava Design, y-tunnus: 3109011-7, osoite: Niemistöntie 21a, 60420 Seinäjoki; myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.
Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 1.5.2021 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.
Tuotteet ja tuotehinnat
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät veroja, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Toimituskulut
Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus) ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.
Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
Maksaminen ja maksutavat
Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Verkkokaupan maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (y-tunnus 2122839-7). Paytrail osa Nets-perhettä. Nets on Pohjoismaiden johtava maksuratkaisujen, tietopalvelujen ja digitaalisten turvaratkaisujen tarjoaja. Paytrail on sinulle turvallinen maksutapa. Heillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Paytrail:n ylläpitämä. Paytrail-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Paytrail Oyj, ovat he välittäneet maksusi. Pankkimaksut Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Danske Bankin, Säästöpankin, Oma Säästöpankin, POP Pankin, Aktian, Handelsbankenin, Ålandsbankenin ja S-Pankin maksupainikkeilla. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.
Luottokorttimaksut
Voit maksaa verkkokaupassa Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Eurocard ja Diners Club -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.
Klarna - Maksa myöhemmin
Klarnalla saat 14 päivää kulutonta maksuaikaa. Maksuaika alkaa tilauksen lähettämisestä. Tämä tarkoittaa, että vastaanotat aina tuotteen, ennen kuin sinun tarvitsee maksaa sitä. Voit myös kaikessa rauhassa kokeilla tuotetta ennen ostopäätöksen tekoa. Mikäli jostain syystä haluat palauttaa tuotteen sinun ei tarvitse odotella rahojen palautumista tilillesi. Lasku lähetetään tilauksesi mukana. Se ilmestyy myös Klarna-sovellukseen, jossa saat muistutuksia eräpäivästä ja maksat laskusi helposti. Mikäli haluat, voit myös torkuttaa maksusi, eli siirtää laskusi eräpäivää. Tästä palvelusta perimme pienen maksun.
Mobiilimaksutavat
Mobiilimaksutapa MobilePay on sovelluksessa toimiva palvelu, jolla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa. Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
Toimitustapa
Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme EU -alueelle ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 3-7 arkipäivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä.
Palautusohjeet
Kaikilla tuotteillamme on kuluttajasuojalain 14 vrk:n palautusoikeus lähetyksen vastaanottamisesta. Emme vastaanota palautuksia, jotka ovat tehty yli 14 vrk lähetyksen vastaanottamisesta.
- Ota yhteyttä asiakaspalveluumme hello@viljavadesign.fi ja kerro miksi haluat palauttaa tuotteen/tuotteet. Tämän haluamme tietää siksi, että voimme tarvittaessa reagoida tuotteista tulleisiin palautteisiin.
- Vaihdamme normaalihintaisen tuotteen toiseen kokoon toimituskuluitta (palautuskuluja emme hyvitä). Vaihto ei koske ale tai limited edition tuotteita. Kerro minkä tuotteen haluaisit vaihtaa ja toivomasi koon. Lähetämme sinulle vahvistuksen koon saatavuudesta ja lisäohjeet vaihdosta sähköpostitse. Tuotteen vaihtaminen toiseen tuotteeseen ei ole mahdollista. Mikäli haluaisit kokonaan toisen tuotteen, tulee sinun palauttaa tuote normaalisti ja tehdä uusi tilaus verkkokaupassa.
- Pakkaa tuotteet siististi ja hyvin samaan pussiin/pakettiin kuin se sinulle saapui tai muuhun vastaavaan pakkaukseen. Tuotteiden tulee olla myyntikunnossa, käyttämättömiä ja niissä tulee olla laput kiinni.
- Lähetämme sinulle palautuskoodin joka täytyy lisätä palautettujen tuotteiden mukana pakkauksen päälle, osoitetietojen kanssa. Voit palauttaa paketin mihin tahansa Postin toimipisteeseen.
Asiakas vastaa palautuksesta aiheutuvista toimituskuluista 6,90e. Loppusumma palautetaan samalla maksutavalla kuin se on tilattu. Tarkistamme tuotteiden kunnon ennen palautuskäsittelyä.
Jos olet tehnyt tilauksen Ivalo.com kautta, toimi heidän palautusehtojen mukaisesti.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta.
Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja. Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä.
Palautamme tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.
Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.
Noutamaton paketti ei ole tilauksen palautus. Noutamatta jätetystä paketista perimme 20e käsittelykulut, loput summasta palautamme samalla maksutavalla kun tilaus on tehty.
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Asiakaspalvelu
Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, ensisijaisesti sähköpostitse:
Puhelin: +358 400 784 607 (ark. klo 10-15)
Sähköposti: hello@viljavadesign.fi
Vastuunrajoitus
Viljava Design ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt. Erimielisyydet Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).